قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

حال من خوب است..

سلام حال من خوب است

ملالی نیست جز گم شدن گاه گاه خیالی دور که مردم به آن شادی بی سبب می گویند

با این همه اگر عمری باقی ماند طوری از کنار زندگی می گذرم که نه دل کسی صدا کند ونه این دل ناماندگار بی درمانم در سینه بلرزد

نمیدانم میخواهم بروم...؟ میخواهم بمانم...؟ نمیدانم میخواهم تنها بمانم..؟

عزیزم باید نامه ام کوتاه وبی کنایه و ابهام باشد پس دوباره مینویسم :

سلام حال من خوب است اما تو باور نکن...

نظرات 7 + ارسال نظر
سیمرغ سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 12:17 http://khanehaftom.blogsky.com/

هر وقت که دل کسی رو شکستی روی دیوار میخی بکوب تا به یادت باشه که دلشو شکستی هر وقت که دلشو بدست اوردی میخ را از روی دیوار در بیار اخه دلشو بدست اوردی اما چه فایده جای میخ که رو دیوار مونده

مهرت سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 18:58

قربان حالت برم عزیزم.نگرانتم اما نمیتونم حالتو بپرسم

آرشید چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 16:26 http://arshid.blogsky.com

سلام
دوستی ,
همچون پژواک صدای شماست
اگر صدایی نمی‌شنوید از سکوت خودتان نشات میگیرد.

12154 شنبه 4 آذر 1391 ساعت 08:30

دارم کنجکاو میشم

چرا همه نگران حالتونن؟؟؟

احمد - ا شنبه 4 آذر 1391 ساعت 20:16

حال ما هم چو حال توست ، خوب است اما تو باور نکن ...

سیمرغ سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 09:11

حالم خوب بود

آنقدر خوب که خواستم خلسه پوچی را هم تجربه کنم

و
خرابش کردم
حالم را می گویم

مجال قال نیست!

artin یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 18:12

veryyyyyyyyy Like

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد