قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

چند روزی است دلم تنگ محرم شده است...


عرق کهنه شیراز مرا مست نکرد                                         چایی روضه ارباب زمین گیرم کرد...



نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 19:51 http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام سیمرغ عزیز
منم خیییلی دلم هوای محرمو کرده...
التماس دعا دوست عزیز
ان شاالله ک ایام ب کامتون باشه

احمد-ا دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 16:36

سلام
تو را به چله نشینی عادتی دیرینه باشد
بدان که :
7 مهر
8 مهر
.
.
.
30 مهر
1 آبان
2 آبان
.
.
.
13 آبان
1 محـــــــــــــــرم

آرشید یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 09:13 http://arshid.blog.ir

سلام و درود

آن می کهنه ی شیراز که وصفش آمد
مست از نکهت ارباب من است ...

سلام و سپاس
دوست گرانقدر
التماس دعا

احمد-ا یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 22:15

حواست هست
محرم نزدیک است و
دلتنگ تو !!

احمد-ا دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 18:01

و اینک
اون محــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم
که
دلتنگش بودی
گریز از خود ! : که شاید امشب همان شبی باشه که برایم آشنایی های خاصی داره و از بچگی و نوجوانی بلاخص جوانی با من بود ؛ محرم را میگویم ( گریز از خود ! باز گشت به خویشتن خویش ) ؛ برای همه و همه ی شب های محرم و روزهایش کارهای خاص و خاطرات خاص تری داشته و دارم و اینک حدود یک دهه ( و شاید بیشترتر ) فقط با ذهن خسته و درمونده ام به خاطره ها می نگرم و در میان انبوه جمعیت و مراسم و هیئت ها ، خود را تنهای ، تنها در مسیر سرنوشت ! ...............

احمد-ا جمعه 22 آذر 1392 ساعت 08:57

وایییییییییییییییییییییییییییی
چقدر سرد شد این چای سِیییییییییییییییییییییییییییمرغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد