قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

حطه

سراغی از کوی پروانه ها دارم

پیام اور نور و روشنایی

دستانم پر از محبوبه و یاسمن

اب زده ام چشم را

     حوالی چشمانم مدتی شوره زار بوده است

برای امدن قصور دارم

نه عامدانه

.

.

پاپوشی از دنیا دوخته بودند برایم

هرچه می شنیدم فاخلع نعلیک

بیرون نمی آمد که...

دست به دامان پدر شدم

یا ابانا استغفر لنا

و سر به سجده گذاردم

           حالا به سراغ من اگر می آیید

                                       نزدیکی های باب الحطه ...

نظرات 8 + ارسال نظر
احمد-ا سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 22:01

برای سه نقطه ات :
. زندگی
. لبخند
. عشق
نقاشی میکنم سیمرغ

آرشید سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 17:22 http://arshid.blog.ir

حسینیه ی تو ...
معجزه ی عشق بود
یک پیله
و هزاران پروانه .


سلام و سپاس

صراطی سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 15:36

من چه در وهم وجودم ، چه عدم ، دل تنگ ام
از عدم تا به وجود آمده ام ، دل تنگ ام

روح از افلاک و تن از خاک ، در این ساغر پاک
از درآمیختن شادی و غم دل تنگ ام...

خوشه ای از ملکوت تو مرا دور انداخت
من هنوز از سفر باغ اِرم دل تنگ ام

ای نبخشوده گناه پدرم ، آدم ، را!
به گناهان نبخشوده قسم ، دل تنگ ام

باز با خوف و رجا سوی تو می آیم من
دو قدم دلهره دارم ، دو قدم دل تنگ ام...

نشد از یاد برم خاطره ی دوری را
باز هم گرچه رسیدیم به هم دل تنگ ام

تارمی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 21:44

ok

لیلی چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 22:23 http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام.
خوب هستید؟
اومدم سال نو رو پیشاپیش خدمتتون تبریک بگم و براتون کلی آرزوی خوب داشته باشم
لحظه هاتون پر از شادی باشه ان شاالله
التماس دعا

لیلی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 21:43

سلام و عرض ادب جناب سیمرغ

سال نو مبارک.
موفق باشید و ایام ب کام

احمد-ا دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 09:37

. . . تو خوبی و بهتر از اینهم میشی

احمد-ا جمعه 12 دی 1393 ساعت 12:55

میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال 2015 میلادی بر شما فرخنده باد

سلام و سپاس
هر چند بسیار دیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد