قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

قرن۲۱

 

 

 

اینجا قرن بیست و یک 

 

اینترنت ن...داریم 

 

دل خوش ن...داریم 

 

آرامش ن...داریم 

 

به جای همه اینها ؛ 

 

دلتنگیم! 

 

  

 

 

................................. 

 

حاشیه: می خواستم برای دوستان ایمیل تبریک بفرستم اما ظاهراْ باید قیدش را بزنم!!! 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ANNA شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 18:27 http://www.lapeste.blogsky.com

نوشته بودم سرم را کرده ام عین الاغ ها در اخور کتابها و فیلم هایم
...
خواندی ؟

نه تو فقط دلت تنگ است همین
این یک تلقین است

ANNA شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 18:28 http://www.lapeste.blogsky.com

فریدام عزیزم
راه حل مشکلات

سیمرغ شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 18:44


دلم را تا به چشمه اشک می شویم؛

انگار از هر طرف

آب می رود...

سیمرغ شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 18:46



کجایی سهراب؟!

به خدا « من مسلمانم»!

فقط کمی دلتنگم...

سیمرغ شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 18:47



دیوانه ام مخوانید

مستحق اوجم نه ریشخند...

صهبانا یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 12:03

وقتی نام قرون را به شمارگان می آراستند ...
باید به این فکر میکردند که هر سال از اصل بشر دور تر خواهیم شد...
شاید این تعداد گامهایی باشد که از زمان مسیح با خود فاصله گرفته ایم ...

ثانیه های قرن آلودمان...

دلخوشمان می کند به بودن!

توهم زده ایم...

گمان می کنیم هستیم!

ستاره چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 09:16 http://shiny-star.blogsky.com

من می روم و او به دنبال من است
دلتنگی را میگویم که اینچنین گرفتار من است

" دلتنگی های آدمی را باد ترانه ای می خواند..."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد