قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

این روزها

این روزها کمتر می نویسم

بیشتر می خوانم

جا به جای هستی سرشار خواندنی هاست

از خودم شروع کرده ام

که کتاب وجودم بر دو تقسیم می شود

من و تو!

که در دلم خانه کرده ای،

و قلبم را تسخیر...

این روزها؛

به هر تقویمی که نگاه می کنم

چشمم تا محرم پیش می رود

ماه تو...

نظرات 12 + ارسال نظر
تارمی دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 22:10 http://deledaryai.blogsky.com

سلام دوست بسیار عزیز ولی بیوفا و سایه سنگین!
من که راز این گوشه کیری و سکوتت را نفهمیدم.
اگه برای لحطاتی از پیله تنهائیت بیرون آمدی یک تک پا بیا و بهم سر بزن.چشم به راه گامهای مهربانی ات هستم.

سلام
گلگی ات را دیدم...
خیلی دلم گرفت که یه دوست از دستم ناراحت شده است...
...
پیام تان را که گرفتم ، هم وبلاگ را به روز کردم و هم سری به خانه مهربانی ات زدم...
ببخش که اکنون باید تو را مطلع کنم...
خرسندم که خانه ما را چراغانی کردید.

مهاجر ( با طعم گیلاس ) سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 10:23 http://batamegilas.blogfa.com/

سلام

مطالعه این کتاب ارزشمند که منجر به شناخت و معرف حضرت اوست را به شما تبریک عرض می کنم ...
پیشاپیش ماه الهی تان مبارک .

پاینده و پیروز باشید.

12154 سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 10:42

من هرسال در عاشورا متولد میشوم دوباره از نو

و خواب میبینم دستی به سرم میکشد

کاش دوباره بیایی به خوابم آقایم

احمد-ا چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:39

ما که
از رجب به
تمرین بگذشتیم
توفیق بر ما نوشته شد و
شعبان را هم به
درس های نیمه تمامش
اامروز تا فردا
اگر او خواست تمامش خواهیم کرد
که
به رمضان در آیم و
اگر لباسش به تن ما چسپید
و لیاقت و شایستگی آن را
یافتم
و در جشن فطرش هم بنشینم تا که
محرم سر آید و
همه داشته و نداشته هایمان را در محضر عشق به
عشق سپاریم
و با خون قلبی که او از خود بر جسم خاکیمان داد
امضاء داریم
تا همچون به شب تاسوعا
عاشورای بماند
و تو سیمرغ
چه زیبا چشمی داری
که آن تا محرم
کشاندی !!!
میلت مستدام و
چشمت روشن

ی دوس چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 13:05 http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام ب سیمرغ عزیز
آپهای اخیرتون بسیار زیبا هستن
همشونو خوندم
ممنون از قلمتان

مشکاة جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 09:54 http://mishkaat.persianblog.ir

سلام رفیق نادیده....دوس میدارم لهجه ی قلمت را...

خلوت من چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 19:50

سلام
ممنون از نظر ارزشمندتون
مدتی فرصت نکرده بودم به وبلاگها سر بزنم
به هرحال متشکرم
--------
این روزها؛

به هر تقویمی که نگاه می کنم

چشمم تا محرم پیش می رود

ماه تو...
این قسمتش از نظرم زیباتر از بقیه بود
موفق باشید

سلام مهربان دوست
به حوالی من
دگر نیامدی ...

ی دوس دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 18:43 http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام
عیدتون مبارک
آقای سیمرغ این روزها دیگه خیییییییییییلی کم مینویسینا
شاد و موفق باشید و ایام ب کام

خلوت من سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 21:37

سلام
باز هم به وبلاگتان سر زدم اما مطلب جدیدی ندیدم
به لطف خدا و حسن نظر دوستان یک بار دیگر مطلب جدید وبلاگ من تحت عنوان ((دیوار تصمیم)) برگزیده شد و این بار در صفحه اول مجله پارسی نامه قرار داده شده است که در صورت تمایل می توانید در آدرس زیر این مطلب را مطالعه کنید
http://www.parsiblog.com/Mag
البته اگر این کامنت را با تاخیر می بینید بهتر است به همان وبلاگم مراجعه کنید چون مطالب مجله پارسی نامه هر هفته تغییر می کند
و باز هم البته اگر به وبلاگم مراجعه می کنید این مطلب را می توانید تحت عنوان ((آن مرد خوب با خدا؛بابا)) مطالعه کنید
ممنون می شوم اگر نظر بدهید
موفق باشید

بسیار خوشحال شدم از موفقیتت..
منتظر موفقیتهای بی شمارت هستم.

اشک حسرت دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 10:22 http://doostane90.blogfa.com

سلام عزیزم وبلاگتون قشنگه دستتون درد نکنه منتظر حضور سبزتان هستم

تارمی سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 12:39 http://deledaryai.blogsky.com

اشکالی نداره دوست عزیز.
منم بخاطر بی علاقگی تان و حضور کم رنگ (یا بهتر بگویم عدم حضورتان در وبم ) و همچنین عدم تایید کامنت هائی که برایت تان گذاشتم دیگر مزاحمت تان نشدم.
همواره سلامت و سربلند باشید.انشاالله

سلام بر دوست دلگیرم
کم سعادتی ما دلیل بر بی علاقه گی نیست...بارها دل دریایی تان را چشیده ام و شهد قلمتان را نوشیده ام. اگر لایق نظر نگذاشتن بودم، بر ما ببخشید.
... و اطمینان دارم هیچ کامنتی از شما سانسور نشده و خدای نکرده مهر عدم تأیید نخورده است.

موفق و سربلند باشید.. قله قاف را از شهد دلتان لبریز سازید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد