قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

قاف

عاقبت سی مرغشان سیمرغ شد

جستجوگر

 

برای آغازت  

 

نمایشنامه ای نوشته ام 

 

که در آن نقشی ندارم 

 

و تو 

 

تنها 

 

" جستجوگر"ی... 

 

حالا؛ تمام شهر را بگرد! 

 

می خواهم مشابهی بیابی 

 

که لبت را  

                

                 خندان کند 

 

دلت را 

 

                  خون...! 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
سیمرغ پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 08:37


تمام زمزمه هایت با "من" شروع می شود!

نشانه ای از خودم در تو نمی بینم...

سیمرغ پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 08:39


اندوه استعاره های ناتمام تنهایی ات

با هستی ام به بازی آزاردهنده ای نشسته

که از درون

می سوزاندم!

سیمرغ پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 08:40


بهانه های هر روزت

سهم تمام دلخوشیم

از عشقی که وعده داده بودی...

سیمرغ پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 08:41


میان ابراز علاقه آدمیان

دو نشانه باورپذیرترند؛

یکی آنکه از پول بگذری،

دیگر آنکه به خون رضا شوی!

سیمرغ پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 08:43


خانه دلم

پر از خرده ریزهایی است که اختیارش را ندارم.

همه جایش را کرده ای

شبیه انباری!

به دردنخور ها را حواله ام داده ای...

احمد-ا پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 08:50

لب هایم
خندان
است .
و دلم
خون.

" جستجوگر "
اگر در گشتن شهر
لبی را خندان با دلی پرخون
دیده ای
از
ماست که بر ماست و . . .

برایت شعر کدام شاعر را به تکرار بنشینم؟!

" دلت شاد و لبت خندان بماند"

غم تو ما را کشت...

" خون خورد و نمی خندی" ؟!

به رد نابجای خاطرات بر صفحه سیاه کاغذ قول هایش که می اندیشم زیر تمام حرفهای شاعرانه عالم می زنم؛

... انگار آنچه برماست همیشه از ما نیست!...

سیمرغ پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 09:17


با دنیای رنگها آشتی آشتی

سفید و سیاه و خاکستری

سیاهی زندگیم

خاکستری موهایم

سپیدی کفنم...

همزادعاشقان جهان پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 10:42 http://tapesh74.blogfa.com

نه.طاقت ندارم به جای من کس دیگری عاشقت باشد.هرگز جستجو نکن.قبول؟؟؟

به طپش های قلبت زنده ام همزاد

نبض زندگی را بیشتر بزن!

سیمرغ پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 11:01


برای زندگی

نقاشی می کشم

رنگ رنج

قالب تمام زمینه ها شد

و غالب تمام تصاویر!

سیمرغ پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 11:02


با گدار به آب زدم
.
.
به قصد ساحل چشمانت!!

سیمرغ پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 11:03


شهر را باید شست

از خاطرات تو
.
.
.
باران می آید!

امیر پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 11:32 http://www.musicstar2.blogfa.com

سلام خوبی
منو با اسم موزیک استار۲ لینک کن
من شما رو به اسم وبلاگتون لینک کردم

ی دوس پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 12:37 http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام
ممولا مشابه کارایی لازمرو نخواهد داشت
پس جستجو باید کرد تا قاف

بچرخ تا بچرخیم...!

زیبا پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 14:24 http://zibarastegari.blogsky.com

عالییییییییییییییییییییی بود...آفرین...

چشمان زیبا زیبابین است!

ANNA پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 14:26 http://lapeste.blogsky.com

بی تو
چشمان من
کاری ندارند
جز هماهنگی
با قطره های باران

همه جا به نوبت

یک قطره باران

یک قطره اشک!

صهبانا پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 17:09 http://sahbana.blogsky.com

سلام
حرفی جز دلتنگی باقی نمانده ...
گاهی باید فقط خواننده بود و گریست .

پایدار باشید .

و من ... دلتنگم!

پا به پای تو...

حسین جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 01:25

سلام
بسیار نگران توام
لحظاتت را باخاطرات تیره، تلخ نکن
حتی اگر آنان، لحظات حال تو را رقم بزنند.

مراقب خودت باش

تمام آسمان ها گاه ابری می شوند!

حسین جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 02:00

عجیب حکایتی است!

"عزیز" ترین ها - حسین(ع) و یوسف(ع)

از "گودال" و "چاه" به آسمان عزت رسیده اند.

(دکتر سنگری)

عزیز بوده اند از ازل آنها...

ما اما

در اوج حضیض خویش می چرخیم!

صهبانا جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 15:37

تمام دلخوشی ام شده اینکه بینم اینجا به روز شده
و نظرات را بخوانم و بروم .
نمی دانم من زود خشنود می شوم و یا روزگار با هر چیز دل خوشی چنین سخت گیر است.
هر چه هست خوب باشید .

سلام آغاز و انجام ندارد ...

سلام

تمام دلخوشی ام دیدن نظرات دوستان است

وقتی قدرت به روز شدن در خودم نمی بینم!

توان می خواهد، انرژی می طلبد، ندارم!!!

همان اندازه هست که به قول دوستی چند حرفی نقاشی کنم! برای اینکه بدانی خوانده ام کتابت را...

سلام

۱۲۱۵۴ جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 19:23 http://niloo12154.blogfa.com

چه کس توانست نامهربانیهایت را دم بر نیاورد

جز من و این کوچه

و آن پنجره که کوبیدی اش و شکست و آرام شد

مثل من که عمریست شکسته ی دستان توام

بارها شکستم

و شکسته هایم را

خودم از نو به هم دوختم

معجون عجیبی شده ام...

دیگر نمی شناسی ام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد